Alles-in-1 software oplossing
Zowel actieven, veteranen en bd’ers in een handig overzicht. Selecties mogelijk voor mailingen, activiteiten en uitnodigingen. Handig rangen en titulatuur systeem en optimaal beveiligde database in Nederlandse datacenters.
Organiseer activiteiten, ontvang gemakkelijk eigen bijdragen en houd overzicht op welke activiteiten voor welke doelgroep worden georganiseerd en draai daar gemakkelijk rapportages van uit. Goed om zicht te houden op uw prestatieafspraken.
Dé ideale totaaloplossing voor welzijnsorganisaties waarmee u eenvoudig uw organisatie bestuurt op het gebied van ledenbeheer, boekhouding, facturatie en communicatie.
Wij bieden u standaard 8 basismodules. Daarnaast kunt u zelf kiezen met welke 30+ modules u uw pakket wilt uitbreiden.
Met de module Online betalen kunt u uw relaties direct met iDEAL of een andere online betaalwijze laten betalen bij het inschrijven via de website. Betalen met bijvoorbeeld iDEAL kan dan een betaal optie zijn of zelfs verplicht zijn.
Altijd een correcte administratie, geen (over)typfouten, historie en bewaren bonnen.
Alle facturen, overeenkomsten en documenten opslaan bij het lid, relatie of leverancier. Nooit meer zoeken in ordners.
Postcode controle is een uitbreiding op Ledenbeheer. Altijd het juiste adres op basis van postcode en huisnummer en op uniforme wijze vast gelegd. Werkt ook in combinatie met online aanmeldformulieren op de website.
Door middel van QR codes of RFID pasjes kunt u bij uw activiteiten ook de aanwezigheid registreren van de deelnemers. U hoeft hiervoor alleen maar de uitgereikte QR code of het RFID pasje te scannen.
Met Parallelsessies kunt u een activiteit opdelen in sub activiteiten. Bij een open dag met verschillende lezingen of workshops kunt u parallelsessies aanmaken en per sessie de deelnemers registreren en bijhouden.
Dé ideale software oplossing om uw vereniging te ontzorgen en professionaliseren!